rabota2Работа в Италии это- возможность хорошо заработать, выучить иностранный язык, увидеть мир своими глазами.

Если Вас манит эта страна, своей стабильностью и культурой, мы поможем Вам. Мы можем предложить Вам довольно простой, но 100% способ осуществить свою мечту. И самое главное, с нашей помощью и Вашими усилиями, Вы получите отличный результат, а именно заработав даже минимум сможете нормально жить.

odessaУсилиями наших специалистов по трудоустройству создана база данных по поиску работы и персонала в г.Одессе.

База данных о вакансиях и резюме небольшая, но здесь можно найти достоверные сведения о работе в г. Одессе и кадрах для своего предприятия.

Добавляйте своё резюме или вакансию. Удачи Вам !

yurist

Юристы и адвокаты с большим практическим опытом работы окажут Вам различную юридическую помощь по всем вопросам,  которые возникли у Вас в различных областях права.

Помогут Вам провести досудебное урегулировании споров, а также представят Ваши интересы в судебных процессах и во всех необходимых Вам инстанциях.

Ответят на интересующие Вас вопросы и проведут юридические консультации в любое удобное для вас время.

o_nas

Компания «Гарант-М» - это интенсивно развивающаяся компания, предоставляющая услуги в сфере юриспруденции и трудоустройства.

Высокий профессиональный уровень сотрудников компании, приемлемые цены и строгое соблюдение сроков - это основные принципы работы компании «Гарант-М».


Среда, 22 Ноября 2017

Професіоналізм продавця - запорука успішної угоди

Всім нам хоча б раз доводилося сходити в магазин і купувати якісь товари. І всім нам доводилося спілкуватися з людьми, які називають себе продавцями. Незалежно від того, де ми заходимо в магазин, у Харкові чи в місті Київ робота продавцем завжди здається однаковою.

І напевно вам доводилося мати справу з такими «спеціалістами», які не просто не проявляють до вас елементарної поваги (неуважно ставляться до ваших прохань, або, навпаки, надмірно наполегливі), але відверто хамлять і насміхаються. Звичайно, в умовах ринкової економіки таких речей бути не повинно, адже конкурентний ринок має відсіяти таких людей. Проте пережитки радянської системи все ще досить сильні, до того ж вже нове покоління, яке виросло на подібному відношенні, починає переймати ці нахили.

З іншого боку, варто враховувати той факт, що працювати з клієнтами іноді дійсно складно. Це просто властивість окремої взятої людини, його характер, і це треба перетерпіти... Для стабільного розвитку бізнесу, таке ставлення співробітників просто неприпустимо. Керівник повинен вчасно помітити подібні нахили свого підлеглого, і прийняти всі заходи щодо їх викорінення. Якщо звичайні заходи по роботі з персоналом, наприклад, приватна бесіда з працівником – не допомагають, краще не тримати у себе такого працівника, а звільнити його. Керівник повинен добре розуміти, що ставлення до покупця – один з найбільш важливих складових успішної угоди.
Наведемо кілька приклад того, як повинен вести себе продавець, якщо він хоче не просто продати товар, але і зробити цього клієнта постійним покупцем.

Чоловік прийшов в магазин за взуттям. Перед ним сотні різних брендів, і він йде вздовж прилавка, намагаючись вибрати те, що йому підійде. Нарешті, він бере в руки цікаву модель, і розглядає його. Саме в цей момент повинен з'явитися продавець, замість того, щоб зустрічати клієнта у двері зі словами: «Можу я чимось допомогти?». Як тільки покупець зацікавився якимось товаром (в даному випадку – взуттям), продавець підходить до покупця і спокійно і докладно розповідає про плюси і мінуси обраної моделі. При необхідності можна порадити іншу модель, яка підійде саме цьому клієнту. Вся інформація має бути надана спокійно, грамотно і зі знанням справи. А найголовніше – коротко. Не варто розтікатися маслом по дереву, і розповідати про все, що навряд чи знадобитися покупцеві. Якщо інформація буде короткою, точною і зручною для сприйняття, покупець напевно послухає і придбає товар саме в цього продавця. Більше того, наступного разу клієнт прийде знову, а можливо, приведе з собою своїх родичів, друзів і знайомих.