rabota2Работа в Италии это- возможность хорошо заработать, выучить иностранный язык, увидеть мир своими глазами.

Если Вас манит эта страна, своей стабильностью и культурой, мы поможем Вам. Мы можем предложить Вам довольно простой, но 100% способ осуществить свою мечту. И самое главное, с нашей помощью и Вашими усилиями, Вы получите отличный результат, а именно заработав даже минимум сможете нормально жить.

odessaУсилиями наших специалистов по трудоустройству создана база данных по поиску работы и персонала в г.Одессе.

База данных о вакансиях и резюме небольшая, но здесь можно найти достоверные сведения о работе в г. Одессе и кадрах для своего предприятия.

Добавляйте своё резюме или вакансию. Удачи Вам !

yurist

Юристы и адвокаты с большим практическим опытом работы окажут Вам различную юридическую помощь по всем вопросам,  которые возникли у Вас в различных областях права.

Помогут Вам провести досудебное урегулировании споров, а также представят Ваши интересы в судебных процессах и во всех необходимых Вам инстанциях.

Ответят на интересующие Вас вопросы и проведут юридические консультации в любое удобное для вас время.

o_nas

Компания «Гарант-М» - это интенсивно развивающаяся компания, предоставляющая услуги в сфере юриспруденции и трудоустройства.

Высокий профессиональный уровень сотрудников компании, приемлемые цены и строгое соблюдение сроков - это основные принципы работы компании «Гарант-М».


Четверг, 23 Ноября 2017

Прибирання офісу після ремонту: неприємні клопоти перед щасливою подією.

Усі, хто коли-небудь в'їжджав в новий офіс – ось так, всією компанією, з старого, ніби рідного, але тісної та порядком поизношенного, з затертими від спинок крісел стінами за спиною співробітників, зі світлими колами на ламінаті під ногами – теж від крісел, але вже від коліс – знають це хвилююче відчуття. Ось тут треба працювати, сюди потрібно буде приходити кожен день, тут, саме тут чекають проблеми і звершення. Але що це? Будівельне сміття.

Новий офіс. Прибирання після ремонту

Збираючись заселятися надовго, підприємства, як правило, або самостійно, або силами орендодавців роблять у приміщенні ремонт. Мова не йде про офіси класу «А» (хоча, наприклад, якщо організації потрібно корпоративне оформлення, підтримка бренду, логотип на всю стіну і т. д., то і там теж). Але якщо ви орендуєте (або купуєте) будь-яке приміщення середнього класу, який, до того ж, до вас обіймав хтось інший – ремонт там, швидше за все, необхідний. Найчастіше – косметичний, але іноді перепланування робиться досить грунтовно.

Але, як би професійно будівельники не підходили до такого питання, як прибирання після ремонту – в кращому випадку вони приберуть залишки матеріалів, кріплення, подотрут фарбу і винесуть великі фракції будівельного сміття. Щойно відремонтоване приміщення, навіть після хороших будівельників – все одно вкрите практично невидимої оку плівкою пилу упереміш з опадами фарби, розчинників, лаків.

І тому тут потрібна капітальна прибирання з миючими засобами, посилена і бажано до того, як новосели внесли меблі, речі, техніку.

І це ми розглядаємо випадок, коли будівельники все-таки підійшли до справи чесно і добре прибрали за собою. А як бути, якщо будівельники вони, наприклад, хороші, але приміщення завалені рештками їх праці? Ну буває ж таке, і досить часто!

І що тоді? Починається прибирання офісу силами самих співробітників, суботник і свято звільненої праці?

Спеціально навчені прибирання люди

Справа навіть не в тому, що погодинна оплата програміста набагато вище оплати прибиральника, а ви використовуєте першого в якості другого. Кожен повинен займатися своєю справою, це раз, а два: питання ще в організації праці.

Оскільки прибирання вам належить один раз, то придбання всього необхідного прибирального інвентарю виходить безглуздою тратою грошей – потім, вже в ході перебування в цьому офісі, вам (а точніше, найнятої прибиральниці) знадобиться від сили одна швабра, одна щітка, один совок. А ви накупили їх десяток – щоб швидше прибрати офіс після ремонту і завантажити співробітників тимчасовими, але знаряддями праці.

У таких випадках, звичайно, краще звернутися в спеціалізовану компанію по клінінгу – у них та інвентар професійніше, і самі вони і досвідченіші, і попривычней до такої праці. А потім вже в'їхати в чистий, блискучий новий офіс.