rabota2Работа в Италии это- возможность хорошо заработать, выучить иностранный язык, увидеть мир своими глазами.

Если Вас манит эта страна, своей стабильностью и культурой, мы поможем Вам. Мы можем предложить Вам довольно простой, но 100% способ осуществить свою мечту. И самое главное, с нашей помощью и Вашими усилиями, Вы получите отличный результат, а именно заработав даже минимум сможете нормально жить.

odessaУсилиями наших специалистов по трудоустройству создана база данных по поиску работы и персонала в г.Одессе.

База данных о вакансиях и резюме небольшая, но здесь можно найти достоверные сведения о работе в г. Одессе и кадрах для своего предприятия.

Добавляйте своё резюме или вакансию. Удачи Вам !

yurist

Юристы и адвокаты с большим практическим опытом работы окажут Вам различную юридическую помощь по всем вопросам,  которые возникли у Вас в различных областях права.

Помогут Вам провести досудебное урегулировании споров, а также представят Ваши интересы в судебных процессах и во всех необходимых Вам инстанциях.

Ответят на интересующие Вас вопросы и проведут юридические консультации в любое удобное для вас время.

o_nas

Компания «Гарант-М» - это интенсивно развивающаяся компания, предоставляющая услуги в сфере юриспруденции и трудоустройства.

Высокий профессиональный уровень сотрудников компании, приемлемые цены и строгое соблюдение сроков - это основные принципы работы компании «Гарант-М».


Понедельник, 20 Ноября 2017

Особливості реєстрації підприємств

Особливості реєстрації підприємств

Процедура реєстрації юридичних осіб, що мають різну організаційно-правову форму, має визначені відмінності. Як правило, вони складаються в різному змісті пакета документів, який необхідно представити для внесення зведень про знову утворену юридичну особу до державного реєстру підприємств України. Розглянемо процедуру реєстрації підприємства на прикладі ТОВ (товариство з обмеженою відповідальністю).

Першим кроком на шляху створення нового суб'єкта, що хазяює, є ухвалення рішення про його створення. Прийняти таке рішення можуть власник майна, уповноважений орган, трудової колектив.

Після ухвалення відповідного рішення необхідно скласти установчий договір, у якому будуть прописані все умови функціонування юридичної особи (порядок ухвалення рішення, вибір органів керування, розподілу прибутку та інші положення). Крім того потрібно скласти статут підприємства, де прописується власник майна, адреса підприємства, мета його створення, види здійснюваної діяльності, найменування, розмір статутного фонду й інше.

Наступним кроком є формування статутного фонду. Це зв'язано з тим, що до моменту державної реєстрації підприємства кожний з учасників ТОВ зобов'язаний внести в статутний фонд не менш тридцяти відсотків від того внеску, що він повинний укласти відповідно до установчих документів.

Далі здійснюється реєстрація підприємства. Щоб зведення про реєстрацію ТОВ були внесені до реєстру, державному реєстратору потрібно представити пакет документів, у котрий входять:

  • копії паспортів і довідок про присвоєння ідентифікаційного номера засновників підприємства;
  • документи, що підтверджують, що юридична особа буде розташовано за адресою, в указаному в установчих документах;
  • документи, що свідчать про внесення засновниками необхідної частини статутного фонду;
  • копії установчих документів;
  • квитанція, що свідчить про оплату державного збору;
  • інші документи.

Як відомо, крім самого товариства з обмеженою відповідальністю, частина його функцій може здійснювати представництво. Однак не всі підприємці знаю про те, що воно теж повинно реєструватися у встановленому законом порядку.

Реєстрація представництва може бути здійснена чи самостійно за допомогою фахівців, що роблять відповідні послуги.